Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 21 december 2022

I wish you wonderful days full of happinesss

Hallo allemaal,
Vandaag is het mijn beurt weer om een blogpost te plaatsen.
dit keer heb ik een kaart gemaakt in slimline formaat met
een raam van Dutch doobadoo paperart.


Het raam heb ik eerst voorzien van witte cracklepaint en 
goed aan de lucht laten drogen. Dit geeft het mooiste resultaat.


De basis is dus een slimline. Een witte kaart van 21 x 21 cm die dubbel gevouwen is.
Daarop heb ik een designpapier geplakt van Art Alchemy met de maat 10 x 20,5 cm.
Daarop heb ik weer met wat foamtape het raam opgeplakt.


Daarna lekker veel plaatjes geknipt uit het knipvel en samen met wat bloemen 
op de onderkant van de kaart geplakt.

Als laatste nog lekker wat gespetterd met de witte posca pen.

Wie weet heb je er weer een ideetje aan ;)
Ik dank je weer voor het langskomen en graag weer tot snel,