Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 2 december 2022

Vintage Winter; Amy Design

 Hallo,

Ik was weer aan de beurt voor een blog en wil nog wat 
inspiratie geven voor de Kerst.
Deze keer met de stansen van Amy design; Vintage Winter.
Ik heb deze keer alleen maar Nederlandse producten gebuikt.



Ik heb deze keer geen designpapier gebruikt.
Maar met gesso wat structuur aangebracht.
Gewoon wat gedept door een stencil met een sponsje.


Met de stansen, een knipplaatje en wat bloemen en takjes,
heb je al snel een leuke kerstkaart.


Houdt je van clean en simpel dan volstaat de stans met een tekst ook al.
Maar jullie weten intussen wel dat ik van
de vollere kaarten ben.


Voor het vintage effect heb ik de randen met 
een papier distresser bewerkt en wat ingescheurd.



Dat was het voor deze keer.
Mocht je nog niet klaar zijn met je kerstkaarten voor dit jaar,
dan heb je hier hopelijk nog wat inspiratie gevonden.

Bedankt weer voor het bezoeken van ons blog
en tot de volgende keer.


Klik op de foto en je komt bij het artikel in de webshop van hobbyvision.