Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 14 december 2022

6 stars of Christmas - sneeuwvlokken

 Hallo allemaal,

Als je onze DT-groep ook volgt op de Facebookgroep 'Create it with HobbyVision', heb je de wedstrijd van deze week vast al gezien: elke dag een opdracht met een stervorm. Dag 3  is de opdracht: een ster en een ijskristal/sneeuwvlok. Ik heb onderop de toef de XL sneeuwvlok (gestanst uit sneeuwpapier) van Marianne Design gedaan en het bijpassende sneeuwvlokkenpapier uit de 'Winter Wonderland' serie. Sneeuwvlok komt ook in de tekststempel voor en als afwerking heb ik een paar losse sneeuwvlokjes uit schudmateriaal met tacky glue op mijn kaart gelijmd. Sneeuwvlokken genoeg denk je niet? ;) Als je net als mij ook nog een paar Kerstkaarten moet maken, is deze wedstrijd erg leuk om aan mee te doen. Ben je al klaar voor dit jaar, kun je natuurlijk ook meedoen en heb je alvast een voorraadje voor volgend jaar!


De toffe nieuwe Kerststempels van Marianne Design passen perfect op de nieuwe banners en ook leuk dat het niet zulke standaardteksten zijn!

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgende keer!
Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte hobbymaterialen staan hieronder: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop terecht.

Geen opmerkingen: