Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 12 december 2022

Winterse tags

Hallo allemaal,

Tja, als je elke keer maar weer papier mee neemt, blijft er wel eens een oudere liggen.
En deze kwam ik nog weer tegen. Het papier van Craft & You - Artic Winter.
Helaas is het designpapier er niet meer, maar nog wel de knipvellen.

En ach, dan heb je misschien nog weer een ideetje voor een kerst/winterkaart maar dan misschien met ander papier ;) Of misschien heb je net als mij, dit papier er ook nog wel liggen.


Ik heb de grootste en de kleinste tag in mijn stansmachine gelegd en heb daar het designpapier
en een deel cardstock mee gestanst. Deze heb ik op elkaar geplakt.

De grootste stans heb ik nogmaals gestanst en deze met foamtape er achter geplakt.


Bovenaan heb ik met diverse takken stansjes en een stans van een poinsettia een toefje gemaakt.
Voor de poinsettia heb ik flowerfoam gebruikt en deze een beetje warm gemaakt met
een heattool zodat het wat ging krullen.


In en op de kaart heb ik dan diverse elementen geplakt.
Langs de randjes nog wat crackle paint en op de takjes nog wat nuvo drops, die rode pareltjes.

Best een redelijk simpele tag, maar ik vond dat ook wel een keertje leuk.

Bedankt weer voor het langskomen, en graag tot snel,

-

  




Geen opmerkingen: