Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 30 december 2022

O denneboom

 Hallo allemaal,

'O denneboom' is een van de liedjes op de toffe tekststempelset van Eline. Ik heb hem gebruikt in combinatie met de slimline en shaker van Marianne Design. De zingende diertjes mochten natuurlijk niet ontbreken en omdat het over een denneboom gaat in een liedje, heb ik de nieuwe Kerstboom er ook bij verwerkt. Ik heb 2 kleuren groen uit het designpapierblok gebruikt en de Kerstboom in 3D opgebouwd. Als afwerking heb ik verschillende pailletten uit het schudmateriaal en muzieknoten van Marianne Design op de kaart geplakt.


Hier zie je iets beter hoe ik delen van de kaart in 3D heb opgebouwd.

Kijk eens hoe leuk deze vrolijke zingende diertjes van Eline zijn! Als je ze ingekleurd hebt, kun je met een witte gel- of poscapen nog leuk extra witte accentjes aanbrengen.

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgende keer!
Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte hobbymaterialen staan hieronder: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop terecht.

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

deze is superleuk geworden ! mooi gemaakt
grtjs,martina