Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 11 december 2022

X-MAS

Hallo allemaal,
Ik gooi er nog maar een label in... Nr 2 ook voor mijn facebookgroep.
Dit keer was de opdracht : ster..
Die vond ik wel iets lastiger en na 4 dagen schuiven en weggooien etc is dit hem dan toch geworden.
Ik heb er een shaker label van gemaakt.
Het papier is van Margeret Paper design.
De ster is een oudje van Studio Light , maar hij is zo tof dus die mocht een plekje bovenin.



Ook heb ik er lichtjes in verwerkt. Deze heb ik rond gemaakt en  kon met 10 lampjes 3 keer rond. 


 Zo zie je het dorpje bij  nacht!


Op deze foto zie je het shaker gedeelte.


Onderaan een  tafereeltje gemaakt met een kerkjes en huis(Nellie Snellen) en wat boompjes.
Tja weer de bloemen van ECD maar dit keer uit vellum gestanst.


 Ook op de bloemen heb ik gespetterd zodat ze toch  echt winterachtig aandoen.

Op de achterkant van het label heb ik een houdertje gemaakt waar de batterij houder in geschoven kan worden.




Zo heb ik toch weer wat verlate kerst creaties op voorraad liggen!

Fijn dat jullie mijn blogpost weer gelezen hebben!










4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Lia zei

Supermooi!! Ik vind de tags allebei een plaatje!
\Lia xx

Marjeta zei

Gorgeous project.

tine zei

tiets,
ik sta verwonderd, dat jij zaken moet weggooien en schuiven en zoeken, dacht echt dat alles zo maar uit je handen werd getoverd... ik was maar aan het plagen hoor.. ik doe er weken over en dan nog..
jaren zal ik moeten oefenen om zo iets te kunnen verwezenlijken
groetjes
Tine