Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 4 december 2022

Post Card

 Hallo allemaal!

Leuk dat je dit blogbericht gaat lezen. Deze keer wil ik jullie inspireren met een leuke vintage achtige kaart.


Met de slimline stans uit Inner Peace collectie van Jenine's Mindfull Art collectie heb ik de basis gestanst. Het papier wat ik hiervoor gebruikt heb, is van The Paper Boutique Vintage Florals. Het designpapier komt uit de eerste collectie van Jenine's Mindfull Art collectie. 

In het designpapier heb ik nog een gleuf gemaakt om daar nog een label in te doen. 

Om het designpapier nog wat meer te laten spreken, heb ik de achtergrond bewerkt met een stencil. Door het stencil heb ik met een sponsje Cadence Metal Leaf Mixion aangebracht. Vervolgens heb ik daar de Velvet Shimmer Poeder overheen gestrooid. Het resultaat is dat je een zacht laagje op je papier krijgt wat een beetje als fluweel aanvoelt.


Vervolgens heb ik nog wat Rubons van 49 And Market op de achtergrond aangebracht. En ook op het label heb ik wat Rubons aangebracht.


Om de kaart op te bouwen heb ik uit het Shabby Book van Mintay een frame geknipt. Ook het middenstuk heb ik er uit geknipt.
Vervolgens heb ik op mica de stempel van de Vintage Treasures gestempeld met Stazon. Dit heb ik een dag laten drogen voordat ik verder ging met de afwerking. 


Vervolgens heb ik de mica achter het frame geplakt en het frame verhoogd op de kaart geplakt.


Uit het Pop Up Paperpad van Scrap Boys Vintage Legend heb ik de verder decoraties geknipt en deze opgeplakt met GlueDots.
Het label heb ik afgewerkt door een tekst te stempelen met Versamark en de Embossing Glaze Vintage Photo te gebruiken. 

Met de CropaDile heb ik vervolgens nog een Eyeletje in het label bevestigd en een lintje in de kleur van de bloemen. 

 Dit is mijn inspiratie voor jullie voor deze keer. Alle producten die ik heb gebruikt, kun je vinden in de webshop door op de foto te klikken.

Bedankt voor je bezoek en graag tot de volgende keer!



1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha