Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 24 december 2022

Thank you

Thank you 

Tim Holtz en ECD



Hoi allemaal,
We zijn december en daarbij een laatste blog van mij. Deze is een bedaking kaart aan jullie allemaal. Heel het team, de mensen die de blog lezen alsook de mensen op facebook! Want dankzij al deze mensen zou zowel de blog als facebook niet draaien iedereen draagt zijn steentje bij waarvoor oprechte dank!


De achtergrond heb ik geembost met de stansmal. daarbij gebruik je de achterzijde van je stansmal deze heb ik ook beinkt met Distress Oxide Tattered Rose. Het werkt iets beter met een oxide inkt dan een gewone inkt. Daarna haal je hem door je stansmachine zoals je anders embost. Soms is het wat zoeken naar de juiste dikte van platen maar zoals je ziet werkt het prima.


Daarna heb ik dezelfde stans uitgestanst uit gewoon wit papier. deze kun je er dan mooi inleggen wat echt een mooi effect heeft.


Deze bloemen komen uit een stans set van Sizzix deze heb ik vrij los ingekleurd met Distress inkt.


Er zit in de set stansen een fijn takje deze heb ik in mat gold uitgestanst. Met dezelfde kleur goud heb ik heel fijne stokjes gesneden om als lint te gebruiken zeg maar. Daarna de wax stamp gebruikt als afwerking


De bloemen heb ik wat stevigheid gegeven met foam blokjes en met een spartel pen bewerkt om wat glitter te geven. Je ziet wax blokjes liggen maar deze zijn uit mijn voorraad je kan elke wax gebruiken die je het makkelijkste vind om mee te werken. Daarna gemat op een Slimline kaart en afgesneden naar breedte van kaart zodat je een heel smalle slimline krijgt.


Bij deze wens ik iedereen een heel zalige kerstmis en een gezond sparkelend en gelukkig nieuwjaar!

Als je op de fotootjes klik kom je op de juiste pagina van de webshop,





Crafter's Companion - Letters From The Heart - Wax Seal Kit Aladine / Izink - Color & Design made easy - Flexible Wax Gun We R Memory Keepers - Envelope Seal Kit - With love 4 DesignsElizabeth Craft Design - Special Kit - Classic ChristmasCard Deco Essentials - Pretty Metallic PapersFlorence Cardstock - Smooth - 12x12" - White (BULK 100 vel)Distress Oxides Ink Pad - Tattered RoseDistress Inkt - Mini - Victorian VelvetDistress Inkt - Mini - Seedless PreservesDistress Inkt - Mini - Dusty ConcordDistress Inkt - Mini - Forest MossDistress Inkt - Mini - Peeled Paint