Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 7 december 2022

Winter wonderland

Vandaag eens weer een label van mij hier op het blog. Ook in mijn eigen facebookgroep doen we een kleine kerst challenge en deze is dus met labels.
Ik had het thema winter wonderland gekozen omdat ik graag met het Craft O' Clock papier Holidays in Snow wilde werken.
De basis is een label van Crealies. Hier zijn zoveel verschillende soorten van, dat ik even niet kon kiezen maar heb voor eentje met ene rustig randje gekozen.




Het is weer een label vol geworden zoals jullie wel van mij gewend zijn.
De bloemen van Elizabeth Craft Design ( ja sorry vind ze echt zo tof!)
Ook de blaadjes  zijn ervan en deze zijn uit wit glitter papier gestanst.
Her en der wat kleine witte sneeuwbolletjes geplakt voor het echte winterse sfeertje.
Achter het plaatje zit een stans van Studio Light.



Bovenaan nog een lintje  natuurlijk met daaraan  een strikje van hemdcord en  tja ik ben dol op belletjes dus die er ook maar een plekje gegeven.



Als laatste nog met de poscapen gespetterd en weer een kerst creatie af!

Hieronder vinden jullie de gebruikte materialen!








1 opmerking:

Wilma zei

Wat 'n prachtig label heb je gemaakt Tiets. Supermooi ziet het er uit in deze kleuren! Echt helemaal winter wonderland.❄
GROET, Wilma.