Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 22 december 2022

Creatie met stencil.

 Hallo allemaal 

Hierbij laat ik jullie zien 
hoe je de stencil op een andere manier kunt gebruiken
dan er door te sponsen.


Je begint om je stencil goed te beinkten met distressinkt.
Daarna ga je het benevelen met water, 
dus zo dat er geen grote druppels water op de stencil komen 
Daarna druk je de stencil op je papier
 en laat het even liggen zodat het inkt in het papier kan trekken.
Hierna droog je het papier met de heattool
Nu ga je door een stencil inkt sponsen
 en met een ticket stempel afdukken zetten 

Ik wilde dus blauwe struktuur pasta aan brengen
maar helaas heb ik dit nog niet dus heb ik het zelf gemaakt
Dit doe je als volgt:
Je doet een beetje witte structuurpasta met een spatel op je sheet. 
Hierna doe je er iets brusho poeder of lindy's magical bij.
Dit zijn beide pigmentpoeders.
(Je hoeft er geen water bij te doen
 dus je pasta blijft mooi op dikte)
Deze poedertjes meng je door de struktuurpasta
 en je hebt je eigen kleur struktuurpasta
Hierna ga de de pasta door de stencil aanbrengen op de kaart
Dit laat je goed drogen
Uit het diecut boekje zoek je leuke afbeeldingen
 en gaat dit decoreren op de kaart.
Ik heb er nog een beetje zwarte naaigaren
 onder gedaan voor een beetje opvulling.
 
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust 
Ik help je graag.
Lieve Groetjes Corry xxxx 







1 opmerking:

martina's kaartjes zei

mooi kaartje is dit geworden
grtjs,martina