Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 23 februari 2022

Bunny

 Hoii allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een leuke creatie laten zien met de Elizabeth Craft Design stansen.
Hiervoor gebruikte ik de nieuwste collectie van Joset, maar ook een stans van de Art Journal Special.
Lekker combineren dus. 


Allereerst heb ik de wortel gestanst. De wortel stans je in twee delen uit. De rillijnen zijn al voorgedrukt dus die kan je makkelijk vouwen. Met de plakstrookjes wordt het een 3D wortel.
Nog even het groen erop en de basis is klaar. 
Je kan hier natuurlijk wat lekkers in doen zoals paaseitjes of snoepjes.



Op de voorkant heb ik een mooi doily gebruikt van de Art Journal Special.
Deze heb ik gestanst uit Soft Finish Cardstock en bewerkt met Distress Oxide inkt Ground Espresso.
Om het glimlaagje te maken heb ik de doily in Versamark geduwd (er zit nu een plaklaagje aan) en hier Distress Embossing Glaze Walnut Stain overheen gestrooid. 
Als je dit verhit krijg je dus het mooi glimlaagje.
Dit glimlaagje heb ik ook bij de takjes gedaan alleen met de kleur Rustic Wilderness. 


Dan het schattige konijntje. 
Alle onderdelen heb ik gestanst uit Soft Finish Cardstock en bewerkt met Distress Ink. 
Alle onderdelen heb ik op de juiste plek opgeplakt.
Het konijntje heb ik nog een bloemetje gegeven om vast te houden. 


Dan alles vastmaken, de doily plakte ik op met een beetje foam tape.
Hierop plakte ik de takjes en het konijntje. 
Zo heb je best snel een leuk cadeautje klaar. 

Ik hoop dat jullie weer een ideetje hebben gekregen. 
Bedankt voor het langskomen!

Liefs Lisanne 

Alle gebruikte artikelen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl .Door op de foto hieronder te klikken, kom je meteen bij het juiste artikel terecht.