Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 2 februari 2022

Marlene meets Marianne

 Hoi allemaal,

Ik vind het leuk om verschillende merken met elkaar te combineren.
Ik zag mogelijkheden met spullen van Marianne Design en met de nieuwe collectie van art by Marlene van Studio Light.



Deze keer ook wat andere kleuren gebruikt, 
ik kies snel roze of blauw namelijk.

Ik heb voor jullie nog stap voor stap foto's gemaakt hoe ik de vlinder heb opgebouwd.

 

Je stanst de vleugels uit en trekt ze met potlood over op een stuk papier met contrasterende kleur.
Deze knip je uit en zo heb je een matlaag gemaakt.
Plak alles op een klein rondje vast.
Dan stempel je de vlinder, knipt die uit en plak je op de vleugels.
Uiteraard kun je deze eerst inkleuren met elke kleur die je wilt.

Ik heb bloemen van Elizabeth Craft Design erbij gebruikt omdat ik die van Marianne Design niet heb.

Zo heb ik weer twee gezellige kaartjes om te versturen.

Bedankt weer voor het bekijken van dit blog en tot de volgende keer.


In de webshop van Hobbyvision vindt je de gebruikte materialen