Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 27 februari 2022

Valentijn

 Hallo allemaal,

 Hier nog een verlaat Valentijn blogpost. 
Voor mijn eigen team leden had ik ook wat gemaakt.
De nieuwe mini tag album van Dutch Doobadoo had ik gekocht en ik wilde er niet meteen een mini album van maken. Want zonder de gaatjes aan de zijkant heb je ook een hele leuke pocket. En hoe leuk is die dan om voor Valentijn te maken met een leuke tekst erin geschoven.



Ik heb 3 dezelfde gemaakt , das lekker makkelijk en dan hoef ik niet te kiezen wie welke krijgt toch.
Het papier had ik nog op mijn bureau liggen en ik ben niet van rood en rose voor valentijn, maar dit is echt een Tiets ding zeg maar. 

Paperpad - My CrafTime / Margaret Paper Design - Love MeTender

De basis mal en label heb ik uit wit cardstock gesneden. En daarop het design papier geplakt.
Aan de rechterzijkant heb ik nog een mooie border van de JMA serie 4.0 geplakt. Helaas is deze uitverkocht, maar vind ze nog te mooi om niet meer te gebruiken.

Onderin heb ik nogmaals de hartjes shaker van Tonic gebruikt. Met daarin wat eiskristal en rose pailetten.
Met wat roosjes eromheen geplakt maakt het net even wat mooier toch.
Op de tag heb ik een mooie tekst gestempeld en een strikje gemaakt uit een restje kant.
De vlinders komen ook uit het papier en heb ik vliegend opgeplakt.
Ik vind het ook leuk om op een creatie vaak her en der nog wat losse pailletten te plakken  en dat heb ik hier ook gedaan.


Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb met deze creatie.

Hieronder vind je nog de gebruikte materialen. Klik erop en je komt op het artikel in de winkel