Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 12 februari 2022

Winter Challenge

Hallo allemaal,
Afgelopen periode hebben we in de facebook groep een winterchallenge georganisseerd.
Ik mocht het basis project verzinnen waar eventueel de opdrachten in gemaakt konden worden.

Ik kwam met dit kleine koffertje met daarin een mini album.
Tijdens een live uitzending heb ik laten zien hoe je dit kunt maken.
Onderaan deze blogpost zal ik de link toevoegen zodat je het terug kunt zien.



Ik heb het mooie winterse papier van Craft O'Clock ervoor gebruikt- Snowy winterland.





Hier wat foto;s van het album. Er waren 3 weken lang opdrachten en die heb ik hier in verwerkt.



Opdracht 1 was verwerk muts, handschoen  en een pocket of envelop op je creatie.


De 2de opdracht luide  gebruik de kleuren bruin, blauw en wit,  verwerk het woord winter  en een randpons of stans.



En de laatste opdracht - Verwerk een sneeuwpop een slee en sneeuw(balletjes) op je creatie.


Hieronder nog even close up foto's met de opdrachten.




Ik heb enorm genoten van deze opdracht en zag prachtige creatie's voorbij komen!


Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie heb kunnen geven met dit project.
Wil je het ook maken kijk dan even naar dit filmpje



Er zijn nog een aantal basis setjes verkrijgbaar. daarin zit alles om de basis te kunnen maken.
Klik op onderstaande foto



Wil je ook weten welke andere artikelen ik heb gebruikt, klik dan op deze link

https://www.hobbyvision.nl/nl/10-01-2022-tiets-wolfard-start-hvwinterchallenge2022.html