Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 23 februari 2022

Graceful Flowers, Yvonne Creations

 Hoi allemaal,


Ik zag de mallen van Yvonne Creations en die moesten gewoon mijn mandje in.

 

Zo zien de stansen eruit als je ze stanst.

 

Ik heb ook de 3d knipplaatjes gekocht maar deze niet gebruikt in 3D.
Ik knipte ze allemaal uit en heb ze op mijn kaarten verwerkt met stansen etc.
Mocht je nu niet van knippen houden, de plaatjes zijn er ook in uitdrukvellen.
Ik heb ook de hobby & zo 17 erbij genomen, daar zaten deze keer hele leuke bloemenstansen bij.

De volgende kaart zag ik in andere kleuren in het blad staan en maakte ik er mijn eigen versie van.


Ik vond de rozen knipplaatjes erg mooi.
Hier maakte ik twee easelkaarten mee.



En dan heb ik nog twee paarse uitvoeringen.
De plaatjes met de vogels vond ik leuk in combinatie met deze Dutch DooBaaDoo mal.
Van de grootste vierkanten mal maakte ik de rand, door er repen af te snijden.



Al met al is het een super leuke lijn deze keer van Yvonne Creations.
Je kunt hem lekker combineren met wat je al in huis hebt en er zijn talrijke mogelijkheden
mee te verzinnen.
En dan spreken mij de kleuren ook nog eens aan, lekker frisse voorjaarskleuren.

Mocht je naar de winkel komen dan kun je een paar kaarten daar live bewonderen.

Veel knutselplezier weer aan iedereen.


Wil je deze kaarten ook maken, klik op het plaatje en je komt bij het artikel in de webshop van Hobbyvision.

           

  

Geen opmerkingen: