Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 26 februari 2022

Have a wonderful day

Hallo allemaal, 

 Kleuren, dat is ook iets wat ik graag doe. En dit keer heb ik dat gedaan met de lightfast potloden. 

En dan op kraftpapier i.p.v. wit.


Voor deze kaart heb ik een stuk kraft gebruikt van 14 x 15.5 cm
Hierop heb ik eerst de bloem gestempeld in de onderste rechter hoek.
Daarna heb ik dezelfde bloem gestempeld op maskeer papier en uitgeknipt.
Deze heb ik op de kaart geplakt op de eerst gestempelde bloem.
Daarna heb ik er nog een bloem op gestempeld die een beetje over de eerste valt en aan de linkerkant
nog een andere bloem die met de steeltjes over de eerste bloem valt.
Als je dan het maskeer papier er af haalt, is het net of de andere bloemen onder de eerste zijn gestempeld. En dan kan het kleuren beginnen.
Voor deze bloemen heb ik drie kleuren gebruikt van de Lightfast.
Eerst de witte delen opgezet met nr 100 white.
Daarna de lichte kleur roze nr 23 Dusky pink
En als laatste de nr 19 Merlot. Dit alles heb ik met een blending potlood gemengt.

Sommige delen wilde ik nog weer wat donkerder en heb deze nog een keer aangezet met de Merlot.
In het hartje heb ik een licht bruin en een donkere bruin tint gebruikt waar ik de nummers van vergeten ben op te schrijven. De kleine steeltjes heb ik gekleurd met de van Dyke brown en wat wit.

Toen het naar mijn zin was heb ik met een beetje blauwe panpastel nog een beetje kleur langs de bloemen aangebracht. Het geheel heb ik gemat op roze en zwart.

Owww en de tekst is een stempel van CraftersCompanion.


En dit zijn de gebruikte artikelen: