Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 19 februari 2022

Doosje en kaart met Art by Marlene

 Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie het eindresultaat van mijn kaart en doosje laten zien die ik tijdens de live heb gemaakt met de stempels en die-cuts van Art By Marlene. Het kaartje is een 10 x 10 cm kaartje geworden. Dat vind ik een leuke maat om bij een kadootje te geven. De achtergrond is gemaakt met de Distress Oxides Salty Ocean, Candied apple, Mustard Seed en Picked Raspberry. En lekker veel water. Daarna heb ik gestempeld en het A4 op maat gesneden.

 
Hieronder zie je het doosje. Ik heb er nog allerlei bloemetjes en die-cuts opgeplakt. De randjes van het dessinpapier met zwart bewerkt.
 
De bodem van het doosje heb ik ook beplakt.
 
En nog een distel en een hartje ingeplakt. Ik word zo vrolijk van deze kleuren. De tekst Feel free zit ook in het die-cut boek van ABM.
Ik heb jullie de afmetingen van het doosje beloofd. Ik heb hem voor jullie uitgetekend.
 
------------ = rillen
__________ = snijden
 
Voor het doosje snijd je cardstock van 15,2 cm x 25,7 cm.
En voor het omhulsel snij je cardstock van 15,1 x 18,9 cm.
 
De vlakjes met alle streepjes knip je weg.



Heel veel succes met het maken! Dan hieronder nog het kleine kaartje van 10 x 10 cm die ik erbij heb gedaan. Als jullie aan de slag gaan met het doosje zou ik het leuk vinden dat jullie jullie creatie laten zien op de FB pagina van Create it with HobbyVision.
Hieronder zal ik de linkjes neerzetten die naar de webwinkel verwijzen.
Fijne dag!

Studio Light - Art by Marlene - Bold & Bright - Clear Stamp - Floral Simplicity     Studio Light - Art by Marlene - Bold & Bright - Mask Stencil - Daisies    Studio Light - ART BY MARLENE - Essentials - Paper Pad - The Golden Oldie XXL Collector's Book  Distress Oxides Ink Pad - Mustard Seed                    

Distress Oxides Ink Pad - Candied Apple   Distress Oxides Ink Pad - Salty Ocean   Distress Oxides Ink Pad - Picked Raspberry   Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6" (MINT)   Vaessen Creative - Papiersnijder reservemesjes 2 st            
stempelinkt  - StazOn - Jet Black
   Schut - Artist Drawing Paper - 225 gram A4   WOW - Dual Speed Heattool Linnenkarton CardDeco - 30,5 x 30,5 cm - Wit  Nuvo - Light Mist Spray Bottle (2 stuks)

Geen opmerkingen: