Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 15 februari 2022

StudioLight Card Shape

  Hallo allemaal,

Vandaag laat ik je deze Card Shape zien, gemaakt met de Studiolight stans mal SL-ES-CD146
en de producten uit de Jenine's Mindful Art collectie.




Aan de zijkant heb ik een rand geplakt uit de JMA set JMA-ES-CD94.


Het design papier en de plaatjes komen uit de Jenine's Mindful art serie "New Awakening"

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met mijn voorbeeld.


Dankjewel voor het langs komen.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.
   

  

   

 

Geen opmerkingen: