Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 7 februari 2022

Facebooklive - Slimline border met Tiets

 Hallo allemaal,

Tijdens een demodag online mocht ik met de nieuwe border van Marianne Design aan de slag.
Wat een bjoetie van een stans is dit zeg!
Ik heb op deze creatie niet veel gebruikt want zo komt de sierlijke rand nog mooier uit.
Het papier is van My CrafTime / Margaret Paper Design - Love MeTender.
Ik had wat restjes over van deze lijn en die heb ik op de kaart verwerkt.
De doodle mal van Studio light uit wit gestanst en daarop wat bloemen geplakt en natuurlijk erachter nog wat sisal.



Uit eigen voorraad een stuk kant gebruikt, hier een strik in gemaakt en deze net onder de bloem geplakt.
Her en der wat pailletten nog geplakt en wat vlinders.
Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over deze stans als ik!

Hieronder nog even de link naar het filmpje