Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 14 februari 2022

Libelle kaart

 Hallo allemaal,


Vandaag wil ik jullie laten zien, hoe leuk het is om door een stencil te stempelen.
Het geeft een heel mooi effect, vooral door stempels die grote open ruimtes hebben.


Ik ben begonnen om mijn stencil met tape vast te zetten op mijn kaart, zodat het niet kan gaan schuiven.
Ik ben de kaart gaan sponsen met twee kleuren Distress Inkt geel en blauw.


Daarna heb ik over de stencil heen de achtergrondstempels gezet. Ik heb blaadjes en tekststempels gebruikt.


Als volgt heb ik voorzichtig de stencil verwijderd, nu zie je de afbeelding van de stencil
 heel mooi terug op de kaart.


Op een ander stuk papier  heb ik de libelle van Aall&Create gestempeld. 


Deze heb ik uitgeknipt, nog een paar achtergrondstempels gezet en blauwe en gele spetters aangebracht. 


Het kaartje van de libelle heb ik gemat op zwart cardstock en midden op de kaart geplakt.


Hierna heb ik de libelle  nog een keer gestempeld maar nu alleen de libelle uitgeknipt. 
Alleen het lijfje van de libelle op het lijfje van de libelle op de kaart geplakt.
En de vleugels iets naar boven gebogen.


Als laatst heb ik de kaart gemat op zwart en geel cardstock.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren
mocht je vragen hebben , stel ze gerust

Groetjes Corry
xxxx


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen

 



     







3 opmerkingen:

Margreet zei

Heel mooi. Duidelijk uitgelegd!
xxx Margreet

Betha Horsmeier-Bouter zei

Mooi!!! Groetjes Betha

Angélique zei

Wat een gaaf effect, die ga ik onthouden, dankjewel!