Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 13 februari 2022

Happy Valentine of niet??

 Hoi allemaal,

Valentijn, doen jullie daar aan? 
Ik eigenlijk niet maar het is wel een leuke gelegenheid om iemand een kaartje te sturen.
Mijn kaartjes gaan naar mijn nichtjes en beste vriendinnen.

Maar ik had restjes over en daar heb ik kaartjes mee gemaakt voor beterschap en verjaardag.
dat kan natuurlijk ook met papier in rood/roze en hartjes.

Ik had het designpapier van vorig jaar van Studio Light nog liggen: Paperstack Filled with Love
Daar zit designpapier in en leuke uitdrukplaatjes en kaartjes.



Op de kaart verwerkte ik een rozet.
Ik heb twee stroken van 5-30 cm gesneden en die om de cm gerild.
Die dan om en om gevouwen.


Dan plak je de uiteinden aan elkaar.


Dan duw je hem in model en plak je de uitgestanste cirkels met een lijmpistool in het midden, zo blijft hij in model.


Ik hield nog papier over en daar maakte ik nog twee kaarten voor die ik heel het jaar door kan versturen.



Ik zou zeggen 
Happy Valentine of niet...
Maar in ieder geval veel knutselplezier weer.


Klik op de foto en je komt in de webshop van Hobbyvision

  
  
 
 

  

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig! Groetjes Betha

Angélique zei

Wat zijn ze leuk! Alle drie, super.