Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 17 februari 2022

Facebooklive - Kaart met dimensional stamps en Zig markers met Janet

 Hallo allemaal,


Zaterdag 12 februari hadden we weer een leuke live demo dag.
Deze dag ben ik begonnen en heb een kaart gemaakt met de leuke Dimension stamps van CraftEmotions. Het inkleuren heb ik met de Zig Colour Clean brush aquarel markers gedaan.


Allereerst heb ik een A4 vel 300 grams aquarel papier gerild op 15 cm.
Op het deel van 15 cm heb ik vervolgens langs de rand drie stempels gezet en daarbij een maskeertechniek gebruikt. Met de zig markers heb ik de bloemen een kleurtje gegeven en na het kleuren heb ik een potloodlijntje gezet op zo`n 4 cm vanaf de zijkant en heb de bloemen tot het lijntje uitgeknipt. Met een mask van honingraad heb ik de kaart voorzien van blauw vakjes met wat panpastel.
Die vakjes heb ik met een fineliner omgetrokken.
De tekst is een stempel van Carlijn Design.

Op de binnenkant van de kaart heb ik een bijpassende kleur paars cardstock geplakt en als allerlaatste heb ik nog gespetterd met een zwarte posca stift.

Ik hoop dat dit weer een leuke live was en jullie er weer een ideetje aan over hebben gehouden.

Heb je de live gemist, of wil je nog eens kijken, dan kan je dat hier doen:


De producten, die hebben we weer netjes voor je op een rijtje gezet:



 

Geen opmerkingen: