Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 3 februari 2022

Facebooklive - mixed media notitie boekje met Janet

 Hallo allemaal,


Het was al een tijdje geleden dat ik iets met mixed media had gedaan.
En dat leek mij wel leuk om dat eens in een live uitzending te gaan doen.
Dussss, ik heb wat spullen bij elkaar gezocht en heb er een live uitzending mee gedaan.


Ik heb een notitie boekje versierd en deze in een zwart met blauwe kleurstelling opgebouwd.


Eerst met allerlei spulletjes de kaft beplakt.
Het eerste was de structuurpasta door de honingraad mask.
Daarna een chipboard figuur en diverse metalen en klei figuurtjes.

Toen alles op z`n plek zat heb ik het geheel ingesmeerd met zwarte gesso.
Dit even goed gedroogd en vervolgens ben ik er wat kleur op aan gaan brengen.
Eerst heb ik met een brede kwast er wax op gedaan. Deze wax is van CraftEmotions
en heet Cameleon. Deze lijkt wit maar als je het op zwart gebruikt schijn het blauw door.
Daarna ben ik wat bloemen gaan plakken en heb wat balletjes met blauw acrylverf en lijm op kleur gebracht. Deze heb ik met een spateltje her en der er tussen gesmeerd.
Ook heb ik nog met wat Posca stiften er lekker op gespetterd.
Als allerlaatste nog een tekst er op en zo heb ik een mooi notitie boekje.


Wil je zien hoe ik dit gedaan heb, of wil je het nog eens terug kijken, dan kan je dat hier doen:




En de materialen lijst, die staat hier voor je klaar:


Dank je wel voor het langskomen, en graag tot snel: