Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 22 februari 2022

Card butterflies

 Hallo allemaal

Deze keer heb ik een slimline kaart gemaakt met de mooie vlinders van Jenine's Mindful Art uit een vorige collectie New Awakening.
De vlinders blijven zo leuk. 
Ik gebruik ze dan ook heel vaak. 


Bij deze kaart ben ik begonnen met een kaart van 10x20cm.
De randen rondom heb ik bestempeld met een scriptstempel.
Daarna heb ik een kaart genomen van 8x18 en 7.5x17,5.
De kleinste kaart heb ik met de naaimachine op de iets grotere kaart genaaid.
Ik heb bewust wat kronkels genaaid voor een speels effect.
Voor de achtergrond heb ik lindys starbrust gebruikt.
De achtergrond heb ik gestempeld met gesso. 
De gesso heb ik dun uitgesmeerd op mijn glasplaat met behulp van een oud bankpasje,
 hier voorzichtig mijn stempel in gedept, en gestempeld op de kaart.
Zo krijg je een mooi witte afdruk.
De vlinders heb ik gestempeld op een achtergrond die ik in het verleden al eens met alcoholinkt heb gemaakt.
Met een gelpen heb ik nog wat stipjes op de vlinders aangebracht .  
Daarna heb ik de vlinders uitgeknipt. 
 Het lijfje van de vlinders op de kaart geplakt en de vleugeltjes iets omhoog gebogen.
De randen heb ik beinkt met Distress Inkt Faded Jeans en de kaart gemat op cardstock.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren mocht je vragen hebben , stel ze gerust

Groetjes Corry
xxxx




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen




   

Geen opmerkingen: