Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 26 februari 2022

Knuffel

 Hallo allemaal,

Voor valentijnsdag had ik een paar creatie's gemaakt en daarvan is deze er 1.
Toen ik het nieuwe hart van Dutch Doobadoo zag, kreeg ik dit ideetje er al mee.


Ik heb de basis uitgesneden uit wit cardstock en daarop de kleinere maat met design papier van Paper heaven - woman in gold. Daartussen heb ik nog wel een rand gemaakt met kant. Zodat het een beetje vintage look kreeg.


In het midden onderaan heb ik een hart shaker geplaatst. Jammer genoeg zijn deze niet meer te bestellen ( waren van Tonic)
Maar ja ik had er nog een paar liggen en die moeten toch op. In de shaker zit wat eiskrystal en een paar gele pailletten.

Links boven een "bloem' gemaakt van een oude mal van Nellie Snellen en daarop een hart geplakt.
Ik had nog wat kleine stukjes muziekpapier en ribbelkarton liggen en die kon ik er nog mooi op kwijt.
Het lint is weer geweldig mooi hierbij.. seambinding is toch wel mijn favoriet om op creaties te verwerken.
Nog wat bloemen en een strikje van hemd cord gemaakt en dan her en der wat loss pailletten geplakt.
Heb ook nog wat gespetterd met de posca pen en met witte nuvo heb ik wat dikkere druppeltjes gemaakt.

Natuurlijk hoeft een hart kaart niet alleen voor Valentijn gebruikt te worden. Ook voor beterschap, van harte geboorte kan deze heel goed!

Bedankt weer voor het lezen van mijn blogpost. Ik zal hieronder een lijst maken met gebruikte artikelen.



 

 


1 opmerking: