Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 13 februari 2022

Facebooklive - Snowing met Tiets

 Hallo allemaal,

Ik mocht weer een live uitzending doen in onze facebook groep en deze keer heb ik opdracht 3 van onze winter challenge gemaakt.
Ik had nog wat houten bakjes van craft Emotions waar kleine mdf dingetjes in zaten en deze heb ik in een dubbel gevouwen paperbag geplakt.
Hierin kon ik mooi de opdracht verwerken - sneeuwpop, slee  en sneeuw.
Ik heb weer het snowy winterland papier gebruikt van craft O' Clock want ja dat is toch echt winters papier.
De voorkant is weer zoals ik ervan hou, laagjes en lekker veel...



Hieronder kun je het bakje zien met vakjes waar ik diverse dingetjes in heb geplakt. Maar wel ook eerst verlichting erin verwerkt want ja wat is kerst zonder lampjes?




Hier even een close up van het letterbakje.
Het is echt een winter bakje geworden met veel sneeuw,  en sneeuwballetjes.



In de andere kant van de paperbag heb ik een pocket gemaakt waar een label in kan.



Als laatste even een overzicht foto. Het was even een klusje maar dan heb je ook wat toch,.



Het sleetje heb ik aan de zijkant van het albumpje gehangen.



Hieronder vind je het filmpje van de live uitzending



https://www.youtube.com/watch?v=pyS87R_4CvY

 De gebruikte materialen van deze live vind je hier:
https://www.hobbyvision.nl/nl/24-01-2022-tiest-wolfard-shadowbox-album.html

Bedankt weer voor het kijken en een fijne dag toegewenst.


1 opmerking:

martina's kaartjes zei

wauw, wat een werkje ! top hoor, er is zo veel op te zien ! geslaagd
grtjs,martina