Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 24 februari 2022

Slimline met sketch

Hallo allemaal,

Voor de nieuwe challenge op dit blog, heb ik deze slimline kaart gemaakt.
Ik ben dol op sketches, want dan hoef je zelf niet echt 'na te denken' over hoe zal ik mijn kaart deze keer indelen.



 Ik had nog veel papier over van Mint Mood van Craft O' Clock, dus dat was best een uitdaging om met de sketch en 1 kleur papier te werken. Maar na veel geschuif ben ik er wel tevreden over!



Ik had mezelf  verwend met 1 van de flowers van Elizabeth Craft Design, zodat ik zelf de kleurtjes kan stansen die erbij passen.  Ik heb in het hart ervan wat kraaltjes geplakt. 



In het midden van de kaart zit een klein shaker gedeelte. Er zaten geen plaatjes bij deze lijn, dus was ff denken wat ga ik in de shaker plaatsen dan. Gelukkig vond ik nog een vel vlinders met de groene tint erin dus dat was opgelost.
 In de shaker window zitten eiskrystallen. Ik vind dat zo leuk glinsteren!



 Een kantje, muzieknoten papier en een rand stans erbij en dat maakte het voor mij helemaal zoals ik het mooi vind. De sketch is prima terug te vinden en de rest gewoon lekker doen wat je mooi vind.

Ik hoop dat jullie gezellig mee doen met deze challenge!

Ik ga nog even de gebruikte materialen hieronder zetten en wens jullie een hele fijne dag toe.




 





2 opmerkingen:

Suzan zei

Prachtige kaart Lisanne.
Groetjes Suzam

Marjeta zei

Fantastic card. Love this DP.