Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 9 februari 2022

Facebooklive - Vintage pocket page met Reanna

 Hoi!

Tijdens een live op donderdag 6 januari in de groep Jenine's Mindful Art Inspiration Group, maakte ik deze pocket page. Of pocket letter, net hoe je het wilt noemen:


In feite start je met de pocket page zelf, een plastic A4 met 9 vakjes. De vakjes zijn gemaakt op ATC (Artist Trading Card) grootte. De ATC kaartjes hebben wereldwijd een standaard maat:
 64 x 89 millimeter (2 1/2 x 3 1/2 inch).
Eigenlijk maak je dus 9 ATC kaartjes voor in de 9 pockets.

Dit maken is ook een handige en leuke manier voor het opmaken van restjes scrappapier en stansjes die je nog hebt liggen. Ik gebruikte heel veel artikelen van Jenine's Mindful Art:

Voor de ATC kaartjes zelf gebruikte ik een stans van Crealies, die heeft meerdere leuke vormpjes daarvoor en ook deze staan gelinkt in de link hierboven.

Mocht je het leuk vinden om het filmpje waarin ik dit maak eens te zien, dan vind je die hier:


Lees jij dit blog met je telefoon? Dan is dit de link:


Tot de volgende keer!
Groetjes, Reanna

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Lenet zei

ohh mooi! Ik probeer al een tijdje een pocket letter te maken maar vind het nog een hele klus om wat voor al die kaartjes te verzinnen.