Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 21 februari 2022

Challenge #118 volgens Sketch

  Hallo allemaal,

Dit keer heb ik deze kaart ter inspiratie voorbeeld gemaakt, voor de lopende challenge #118 bij HobbyVision dit keer volgens Sketch.



 Voor deze kaart heb ik een aantal producten van 13@rts uit de serie Aurora genomen.
Zo ook deze mask stencil en design papier uit de paperpad van 30,5x30,5 cm.
Omdat het een fee/elfjes/magic achtig papier/serie is heb ik de Nuvo Glacier paste gebruikt, kleur Frostbite. 
Deze glacier paste geeft een mooie glinstering door de vele glitters die erin zitten.


De mooie Swirls stans van CraftEmotions 115633/0506 vind ik wel toepasselijk hierbij.
Ik heb dit gestanst uit Cardstock karton kleur plum  en hierop Wow! embossing powder gestrooid kleur Cummerbund.
Ik doe dit niet geheel bedekt, dat vind ik juist speels staan.
Dit effect kan je het beste creëren met de emboss it dabber. 
Op onderstaande foto zie je een stukje swirl dat k gestanst heb uit wit linnen karton met daarop de embossing powder.


Onderstaande is de basis van de sketch die ik uitgewerkt heb met design papier uit paperpad van 13@rt serie Aurora 15x15 cm en paperpad 30,5x30,5 cm .
De ronde bloemenkrans komt uit de Ephemera paper elements set.
Zo ideaal, hoef je niet te knippen en er zitten ook andere plaatjes bij dan wat op het knipvel zit.
Ik heb de randen van het design papier bewerkt met de distresser.


Op een paar plaatsen wat kaasdoek tussen gestopt.
Nog wat bloementjes en plak pareltjes uit eigen voorraad.
De teksten komen ook het zakje van de Aurora elements.



Nog een overzichtsfoto van de 13@rt  - Aurora producten.


Ik hoop dat ik met mijn voorbeeld je inspiratie kon brengen en je gezellig meedoet met de challenge bij HobbyVision.

Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.

  


     

     

Geen opmerkingen: