Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 15 februari 2022

Pandafeest in de wolken

 Hallo allemaal,


Zelf werk ik altijd graag met mooie designpapierseries, maar voor de afwisseling vind ik het ook altijd leuk om weer eens wat met mask stencils te proberen. Het zonnestralen mask stencil heb ik gecombineerd met de leuke, vrolijke, feestvierende pandabeertjes van Eline. Ik had nog een malletje van een wolkenrand liggen en die heb ik in 3D op de kaart geplakt: heb jij nog niet zo'n mal? Wacht dan even tot eind van de maand: bij de nieuwe Marianne Design collectie wordt een hele leuke set met landschapsranden en een wolkenrand uitgegeven...


Ik hoop jullie weer geïnspireerd te hebben en zie jullie graag terug bij een volgende kaart!


Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte materialen zijn te bestellen bij Hobbyvision.nl en ze staan hieronder:

3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Toffe kaartjes.
Groetjes
Nancy

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg leuk! Groetjes Betha

Hetty P. zei

Wat een leuke kaarten met de panda's