Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 21 februari 2022

Van harte verjaardagskaart

 Hallo allemaal,


Het was weer mijn beurt om iets op dit blog te plaatsen.
Zo heb ik voor jullie deze kaart.
Het is een felicitatie kaart waarbij ik gebruik heb gemaakt van de ronde
"Van Harte" stans van Marianne Design en het prachtige papier van  Margaret Paper Design.


Allereerst een donker rode kleur cardstock als basis,
Daarop wit cardstock.


Ik heb toen een deel designpapier gesneden en die voorzien van ijsefffect pasta door een mask uit de JMA collectie.


Vervolgens heb ik de ronde stans "van harte" gestanst uit donker rood cardstock en deze op een derde afgesneden. Die heb ik een beetje verhoogd op de kaart geplakt.
In het midden van deze tekst cirkel nog een stukje designpapier en daarop weer een bloementoef en een kanten strik.

Zelf vind ik dit soort kaarten geweldig om te maken. Hier kan ik namelijk weer lekker een bloementoef op kwijt whahaha..
Ik hoop dat je er weer wat inspiratie van hebt gekregen.

Dan wens ik je verder nog een fijne dag en graag tot gauw,


                                    


     

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha