Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 24 februari 2022

Card insect

 Hallo allemaal 

Deze keer heb ik een kaart gemaakt in de kleuren blauw en lila en heb als stempel libelle met vlinder gebruikt van een stempelset van het merk Aall&Create.


Ik ben begonnen om mij kaart te sponsen met de kleuren blauw en lila.
Daarna heb ik verschillende stencils gebruikt en hierdoor gesponsd met paars, zodat je de figuren van de stencils goed ziet.
Met een achtergrondstempel heb ik nog wat afdrukjes gezet.
Vaak gebruik ik ook een script stempel.
Persoonlijk vind ik dit altijd erg leuk op een achtergrond van de kaart.
Ook vind ik vlekjes en spetters altijd leuk.
Deze heb ik dan nu ook gebruikt.
De stempel van de libelle en de vlinder heb ik gezet met de stampingtool, zodat ik hem nog een keer kan afdrukken als het in 1x niet duidelijk is. 
Om de libelle en vlinder iets op te lichten heb ik de vleugels geblend met chloor.
Meestal doe ik een druppeltje chloor in een bakje en gebruik een penseeltje die ik  alleen hier voor gebruik.
Als laatst heb ik nog wat struktuurpasta door een stencil aangebracht om de kaart helemaal af te maken, heb ik de randen  met zwarte inkt gesponsd en gemat op zwart en lila cardstock.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren
mocht je vragen hebben , stel ze gerust

Groetjes Corry
xxxx

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen