Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 5 oktober 2021

A moment in time

  Hallo allemaal,


Voor de challenge van de maand September moesten we een enveloppe gebruiken. Ik maakte daar dit voorbeeld mee. Ik heb een super gave embossing folder van Crafters Compagnion gebruikt als basis van mijn project.


Ik heb zwart karton gebruikt, deze iets met water gesprayd en toen ge-embossed. De folder geeft een 3D effect en een hele mooie diepe impressie. 


Hierna heb ik de hele ondergrond in gesmeerd met een aqua blauwe acryl verf.


Als dit gedroogd is kan je met een schuurblokje over de ondergrond gaan. De bovenliggende gedeelten schuur je dan weer kaal, waardoor het patroon van de folder prachtig tevoorschijn komt.


Ik vervolgens met een beetje wax hier en daar een glimmend accent aangebracht.


Toen dat envelopje. Daar heb ik wel even mijn hoofd over gebroken hoe ik dat ging oplossen. Ik had echter ooit eens het zwarte stansje gekregen en die heb ik nagetekend op design papier.


Om het envelopje een touwtje gestrikt met een kroontjes pen die mooi bij de ondergrond past. Dit samen met een foto van een setje van Craft 'O Clock op de ondergrond geplakt.


Een tekst van Tim Holtz maakt mijn kaart compleet. Ik heb hem gemat op bijpassend karton.


Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb om mee te doen met de challenge van deze maand.

Fijne dag, groetjes Mirjam

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Klik je op een afbeelding hieronder, dan kom je rechtstreeks bij dat product terecht.

       
   

Geen opmerkingen: