Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 23 oktober 2021

Zee/strand album

 Hallo allemaal,

In april maakte ik dit album al en ben het helemaal vergeten daarna!
En tja de zomer is al een beetje voorbij, maar vind het toch leuk om hem jullie nog even te laten zien.

Ik heb heir het prachtige Graphic45 Catch of the Day papier gebruikt, met alle extraatjes die erbij zitten.
Als basis heb ik de Studio Light journal stencil 344 gebruikt.





Tis een behoorlijk albumpje geworden en ik zal in de toekomst hem nog eens maken en dan natuurlijk met ander papier en meteen een werkwijze erbij maken zodat jullie er ook mee aan de slag kunnen.

Het album bestaat uit 2 delen. Het eerste deel heb ik al van foto's voorzien, maar het was toen april en nog niet verder toen mooie foto's van het strand kunnen maken.
Inmiddels wel heel veel dus binnenkort maar afmaken dan he,.



Het blijft een geweldige papier lijn vind ik. Gelukkig naast de wat drukkere vellen doen ze ook altijd effen of rustigere vellen erbij zodat ik met altijd laagjes in een project altijd wel ermee weg kom.




Je kunt hier zien dat ik met enveloppen heb gewerkt, en aan elke zijkant nog flapjes heb bedacht.








Vanaf hier moet ik dus nog afwerken en foto's erin plaatsen.








Ik hoop ondanks dat het nog niet 100% af is dat jullie van mijn project inspiratie hebben opgedaan!




Hieronder kun je de gebruikte materialen terug vinden. Klik erop en je komt  in de shop op dat artikel terecht.








2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi en wat een werk! Groetjes Betha

jannie zei

Echt heel mooi
Zou ik de werkwijze mogen.
Kan ik het maken met de foto.s van mij pensioen feestje. Jannie