Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 12 oktober 2021

Spook easel-kaart

 Hallo allemaal, 

Ik was weer aan de beurt voor een blogbericht en ik dacht dan werk ik iets uit wat met de lopende herfstchallenge te maken heeft.


Gisteren is bingokaart 2 gestart.


Ik heb een spook easel-kaart gemaakt met de woorden uit het rechter verticale rijtje.
Jute-Spook-verf.


Dit is de voorkant van de kaart, formaat is 10-15 cm.
Past dus in een normale enveloppe.
Ik nam een strook wit cardstock van 10-30 cm, rillen op 15 cm  en 7,5 cm.
Dat is de basis van de easelkaart.

Toen stanste ik de basisvormen, die uiteindelijk het gezicht van het spook vormen.


Deze plak je op elkaar en de voorkant is klaar.

In de opdracht staat; gebruik verf. Ik heb een stuk wit papier bewerkt met verf en een brayer.
Hier stanste ik de bloemen uit.

 

Ik had een stukje jute dat plakte ik onder de tekst.
Zo ontstaat er een verhoging en blijft de easel-kaart mooi staan. 
Van een stukje jute touw maakte ik nog een strikje.


Scared Yet heb ik in word op mijn computer gemaakt en uitgeprint.
Verder nog de leuke spinnenweb en spook sequins geplakt.


Zo zie je dat je van simpele basisvormen een figuur kunt maken.
Ik hoop je geïnspireerd te hebben om zelf ook met deze leuke challenge aan de slag te gaan.

Bedankt voor het lezen van mijn blog 
en tot de volgende keer.


Hieronder vind je de producten die ik zoal gebruikt heb, klik op het plaatje en
je komt in de webwinkel van Hobbyvision.