Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 3 oktober 2021

Challenge #113 met Anita

 Hallo Allemaal

Dit keer heb ik dit inspiratie voorbeeld gemaakt,
voor de lopende challenge #113 met als thema

Envelopje/ Envelope
Maak een creatie waar een envelopje in of op verwerkt is.
Make a creation with an envelope in or on it.



Op deze pagina heb ik links in het midden een envelopje geplakt.


Je kan onderaan de pagina alle gebruikte producten vinden.
Ik probeer nu een korte werkomschrijving te geven.

Als eerste heb ik de pagina op kleur gebracht met verschillende 
Cadence Hybride acryl verf met een roller.
Oja ik heb de heerlijke grote art journal genomen van Studio Light.
Hier kan je lekker veel op kwijt. 
De pagina's zijn dan ook 20,5x20,5 cm groot.

Daarna met een DDBD mask stencil Distress paste van Cadence aangebracht 
met een spatel.
Met de spatel heb ik ook hier en daar wat vegen Dora Perla reliëf paste
07 Petrol kleur.
Zie de foto hieronder, deze is gemaakt bij een daglicht lamp.
Geeft toch wel een wat andere kleur dan bij echt daglicht
(althans bij mij hihi).



Ik heb met twee oudere stempels uit de Jenine's Mindful Art collection.
genaamd STAMPJMA09 en 20 en zwarte inkt hier en daar gestempeld.


Daarna stukjes papier gescheurd uit een de paperpad "Old dreams" van A.B. studio.
Hiervan de randen zwart gemaakt.
De plaatjes met 3d foam tape opgeplakt.
Nog andere leuke decoraties toegepast van Stamperia Decorative chipboard en gems. 
Dit chipboard heb ik bewerkt met zwarte gesso en de platinum kleur die hier een stukje verder benoemd wordt.
De teksten zijn van Tim Holtz (idea-ology).
 De randen heb ik nog gedaan met Dora Hybride metallic kleur 7137 platinum.
Als laatste nog gespetterd met de molotow witte marker.

Ik hoop dat je er iets aan hebt en eventueel inspiratie
uit kan halen.

Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.