Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 13 oktober 2021

Christmas with Paper Heaven - White as Snow

 Hallo allemaal,

Voor op mijn eigen facebookgroep maak ik ook zo nu en dan kleine projecten die de leden dan kunnen namaken. Deze keer had ik een mini folio gemaakt van Cardstock en wil hem hier ook graag laten zien.
Ik heb het schitterende papier van Paper Heaven -  White as Snow gebruikt. Ook het blokje waar de knip plaatjes in zitten heb ik erbij verwerkt. Zo kun je mooie toefjes maken op je creatie!

Op de voorkant zie je nog een klein vierkant envelopje. Ook daar zou nog een klein fotootje in geschoven kunnen worden.



Deze folio flapt aan alle kanten open en zo heb je een speels album.



Ik heb natuurlijk nog geen kerst foto's dus ik heb daarvoor in de plaats cardstock gebruikt.



Ook stukjes schrijf papier kun je erin verwerken om daarop te vertellen wat de foto inhoudt.



Pergamijn zakjes zijn ideaal om wat shakers materiaal in de doen en een leuke tekst op te plakken. Hierachter kun je dan weer een foto schuiven.



 Ook hier weer een schrijf kaartje en als je hem open klapt kan er weer een foto geplakt worden.



De foto kun je achter de uitgeknipte kerstboom schuiven of plakken.



In het midden deel zit een harmonica van enveloppen. Dus ook die kunnen weer beplakt worden met foto;s en ook erin natuurlijk.




Een klein mini envelopje vind ik altijd tof op een project. Studio Light heeft er 4 verschillende... en de muzieknoten zijn van de New Awakening van JMA.



Bij de enveloppen ook schrijf briefjes geschoven. Altijd handig daarop te schrijven . Ook zou je er recepten in kwijt kunnen.



Ik hoop dat jullie zo geïnspireerd zijn geraakt, ook door het prachtige papier!
Hieronder komen nog de linken naar de gebruikte artikelen. 1 klik op de foto en je zit in de shop!