Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 21 oktober 2021

Fijne Feestdagen - winter

 Hallo allemaal,


Cute en schattig zijn denk ik de meest gelezen opmerkingen over de lieve nieuwe ijsbeertjes van Eline. Ook ik kon ze niet weerstaan en heb ze ook aangeschaft. Toen ik de plaatjes zag moest ik direct aan de berkenmallen van Marianne Design denken, die passen er perfect bij en ik was nog bezig met schudkaarten, dus als vanzelf ging ik op zoek naar schudmateriaal dat erbij paste en die vond ik: Island Breeze past perfect bij zowel de kleuren als de vormen van de sneeuwvlokken op het plaatje. Het schudmateriaal is ook leuk om als decoratie op te plakken op een kaal hoekje. Bij de cirkelmal (die binnenkort weer leverbaar is) zitten ook leuke rechte teksten: leuk om achter een strook papier te plakken, zoals ik hier met het woord 'winter' heb gedaan.


Jullie hebben hopelijk weer wat ideetjes opgedaan en graag zie ik jullie bij een volgende kaart.

Hobbygroet,
Lisanne

Hieronder staan plaatjes van de gebruikte materialen: als je erop klikt, kom je direct bij dat product in de webshop.