Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 27 oktober 2021

Bedankt

 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer wat leuks laten zien.
Deze keer zijn het kleine labels voor aan een geschenk. 
De labels heb ik gemaakt voor mijn collega's bij Hobbyvision omdat ik daar deze week voor het laatst werk. 


Ik gebruikte voor de basis papier uit het Reminiscene Book 1 en 2 en een tag stans van Elizabeth Craft Design, 1744. De randen heb ik bewerkt met Distress Ink Frayed Burlap.
Per set tags heb ik er reinforcers opgeplakt.


Dan de aankleding van de tag. 
Het papier is eigenlijk al mooi genoeg maar toch wilde ik er iets opmaken.
Zo heb ik voor alle tags een note piece gestanst. Dit komt uit stansset 1739.
Ik heb dit gestanst uit Paint On Kraft 120 grams. Om het wat extra's te geven heb ik met een mask stencil wat stippen gemaakt. Hiervoor gebruikte ik ook Distress Ink. In de kleuren Forest Moss, Gathered Twigs en Faded Jeans. 
Hier schrijf ik later mijn boodschap op.


Op dit stukje heb ik een klein bloempotje met daarin wat plantjes gemaakt. 
De bloempotjes en plantjes komen uit de Home Jungle Kit van ECD.
Alle potjes heb ik op kleur gebracht met Distress Ink Hickory Smoke en Black Soot.


Voor de blauwe tag heb ik één soort tak wit gelaten, het andere takje groen (Rustic Wilderness) en de tak met besjes Faded Jeans met Weathered Wood. 
Hierachter heb ik ook nog een leuk takje uit de Blooming Branches geplakt (1757).


Zo heb ik voor elk setje tags een bloempot met wat takjes erin gemaakt. 
Voor de groene/rode tag heb ik Ground Espresso en Fired Brick gebruikt voor de besjes.
Het kleine takje groen en voor het lange takje gebruikte ik Tea Dye. 
Ook bij deze cluster heb ik nog een takje in kraft erbij geplakt


Dan het laatste setje in bruintinten heb ik de besjes gekleurd met Rusty Hinge en Vintage Photo.
De beide takjes zijn hetzelfde gekleurd als de vorige tags met Rustic Wilderness en Tea Dye. 
Dit toefje krijg ook nog een leuk takje van kraft erbij.


Dan is het alleen nog een leuke tekst erop schrijven en aan het geschenk vast maken.
Ik heb weer heerlijk gewerkt aan deze tags. 
Hopelijk vonden jullie het weer leuk om te lezen.

Tot snel weer!

Hieronder heb ik nog even alle gebruikte producten op een rijtje gezet. Je kan deze artikelen bestellen bij www.hobbyvision.nl

   
   
   
   
   
   
   
   
  

Geen opmerkingen: