Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 29 oktober 2021

De allerliefste kerstwensen

 Hallo allemaal,


Dit vind ik toch heerlijke kaartjes om te maken.
Lekker veel plaatjes en mooi papier er bij, ik kan er van genieten.


De basis is een Card art modelletje van Dutch Doobadoo.
Deze heb ik als dubbele kaart gemaakt, dus de plakrand heb ik er af gelaten.
Op de voorkant heb ik designpapier geplakt met een mooie rand bovenaan.
Aan de binnenkant zit hetzelfde papier, en dat heb ik er zo opgeplakt dat als de kaart dicht is, dat het dan een geheel is. 


In de opening heb ik een klein transparant balletje gehangen.
Deze zijn in twee delen dus je kan er wat in stoppen en dan tegen elkaar maken.
Ik heb er wel een klein beetje lijm tussen gedaan zodat het balletje goed dicht blijft.


Op de rechter binnenkant heb ik nog een tekstje gestempeld met de leuke kerst tekst stempels van Studio Light. 
Aan de linkerkant heb ik een wit cardstock net zo als de voorkant uitgesneden en er tegen aan geplakt. Zo heb ik het touwtje van het balletje ook weggewerkt.
Daarna nog een paar plaatjes er op. En wat zo leuk is aan deze plaatjes, ze zijn aan de voor en achterkant bedrukt met hetzelfde figuurtje. Dus b.v. het vogeltje zie je ook aan de buitenkant.


En als laatste heb ik nog wat bloemetjes her en der er tussen geplakt, en nog lekker gespetterd met een witte posca pen. En zo hebben we weer een kerstkaart klaar ;) 


   


     =