Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 24 oktober 2021

Pompoenen te koop!!

                                                                          Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn bijdrage aan de challenge met het kleurenpalet zien. Ik hou van hele felle kleuren maar ook deze combi vind ik super! Dat ligt natuurlijk ook aan de tijd van het jaar.

En deze AJ pagina heb ik er mee gemaakt. De zon staat laag, de ganzen vliegen naar het zuiden of noorden, dat weet ik eigenlijk niet, en de vrolijke gnoom staat op de herfstfair zijn pompoenen en tomaten te verkopen.

Eerst ben ik lekker aan het knippen geweest. Voor mij is dat ontspannend en kan dat tijdens het Netflixen prima doen 😉. Daarna heb ik mijn papier gepakt en gepuzzeld hoe ik het wil hebben liggen. Daar maak ik met mijn telefoon dan een foto van zodat ik later kan terugkijken hoe het moet liggen.

Eerst heb ik mijn papier met acrylverf geverfd. Natuurlijk maakt het niet uit welke acrylverf je gebruikt. Ik heb Liquitex gebruikt maar de Acrylverf van Amsterdam is ook perfect.

 

Vervolgens heb ik met stencils en verf de achtergrond bewerkt. Als je daar klaar mee bent en het goed droog is, ga je achtergrondstempeltjes zetten.



Met een witte gelpen heb ik nog wat rondjes gevuld. Geeft een leuk effect vind ik. Daarna heb ik er een zwart vel achter geplakt. Dan lijkt het al weer heel anders. Nu zit ie in mijn ArtJournal van Julia Woning. Ik stempel er altijd de datum bij. Leuk om later terug te zien.

Dit is dus mijn bijdrage. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Hieronder zal ik nog de producten neerzetten met de link erbij. Zo kom je rechtstreeks bij de leuke knipplaatjes. 

Bedankt voor het lezen en bekijken. Fijne dag!


 


     

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Scraptastisch zei

Een beauty Monique zo mooi de combinatie met plaatjes en zelfgemaakte achtergrond, top!
groetjes Gerie

Ratana zei

I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.
របៀបលេង Football Online