Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 27 oktober 2021

Facebooklive - Herfstchallenge pagina in mixed media stijl met Janet

 Hallootjes,

Tijdens een live uitzending ben ik aan de slag gegaan met een bingokaart van de herfstchallenge.
Deze challenge bestaat uit een wekelijkse opdracht aan de hand van bingo kaartjes. 
Hiervan kies je dan een rijtje van links naar rechts of van boven naar beneden.

Tijdens de live ben ik een voorbeeld gaan maken in mixed media stijl.
Hiervoor heb ik gekozen : Heks - Vosje - eikels.


Voor deze challenge kon je tijdens een live van collega Tiets een mooi bewaar doosje maken waarin de opdrachten bewaard kunnen worden. Dit worden dan creaties op 10 x 15 als ik het zo uit mijn hoofd goed heb. Zelf houd ik meer van A5, dus 14,8 x 21 cm.

Dus ben ik een beetje het patroon van Tiets gaan "verbouwen" hihi...

Nu kreeg ik de vraag of ik daarvan de maten had, en die zal ik hier even noteren.
Het werkt dus hetzelfde als de creatie van Tiets, alleen met andere maten.

Voor de achterkant gebruikte ik grijsboard van 22 cm H x 16 cm B. Daarna sneed ik nog een deel grijsboard van 22 x 16 cm en deze heb ik op 6.5 cm afgesneden voor de opening/ klep.

De dikte of diepte van het geheel is 8 cm.
Het bakje wat ik erin maakte is 16 cm B x 7 cm diep en 7 cm hoog.

Wil je deze creatie van Tiets maken, dan kan je die via deze link vinden:


En wil je de live van mijn voorbeeld kaart in herfst mixed media stijl nog een keer bekijken, dan kan je die hier vinden:





En de materialen lijst, die kan je hier vinden:  


 

Geen opmerkingen: