Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 20 oktober 2021

Facebooklive - Halloween in een ECD planner met Reanna

 Hoi!

Op donderdag 23 september 2021 ging ik live om aan de slag te gaan met de oprecht superleuke Halloween collectie van de Planner Essentials van Elizabeth Craft Designs.

Ik maakte deze pagina in mijn A5 slim planner van Elizabeth Craft Designs:


Voor de achtergrond van deze bladzijde gebruikte ik Distress inkt en Distress Oxide door de packaging techniek te gebruiken (inkt op craft sheet en met plastic 'oppakken' en op de pagina aanbrengen). Verder heb ik veel gestanst en een compositie gemaakt op de bladzijde.

De Halloween collectie is gewoon geweldig, ondertussen heb ik er meerdere bladzijden mee gemaakt:




Hier zie je het filmpje en kun je terugkijken hoe ik de bladzijde heb gemaakt:




Lees jij deze blog met je telefoon? Dan is dit de link naar het filmpje:


Fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs, Reanna

Geen opmerkingen: