Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 30 oktober 2021

Merci doosje versierd

 Hallo allemaal,


Laatst wilde mijn moeder iemand een doosje Merci geven.
Die heb ik toen eerst maar even voor haar versierd.


Als eerste heb ik om het doosje cardstock geplakt. Dit zit er dus los omheen zodat het doosje er uit geschoven kan worden. Aan het doosje heb ik onderop een cirkel geplakt zodat het makkelijker uit het omhulsel geschoven kan worden.


Om de voorkant heb ik wat tule met glitters gehaald. Deze zit aan de linkerkant met een strik vast.
Daarna heb ik het doosje er in geschoven.
Van het designpapier heb ik twee maten gesneden. Eentje die er precies op past en eentje die wat kleiner is. Daarop heb ik de ovalen stans met een plaatje geplakt.

En als laatste nog een bloementoef. Zo is het doosje toch veel leuker om te geven ?
Ik vind het in elk geval wel leuk zo hihi..