Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 19 oktober 2021

Fairytale 13@rts

 Hallo allemaal,


Deze keer kom ik een kaartje showen met designpapier van 13@rts - Aurora.


De kaart heeft eerst twee laagjes designpapier waarvan ik de bovenste een beetje gerafeld heb.
Daarop plakte ik in het midden een elfje uit het elementen boekje.
Over het elfje heb ik een transparantie halve bal geplakt.


Daarna ben ik het gaan versieren met diverse plaatjes uit het boek en wat bloemen.
Langs de bal heb ik eerst nog wat wondgaas geplakt en een stukje parelketting.


En wat ik dan ook graag doe, is even lekker spetteren met een witte posca pen.
Ik heb wel even de halve bal afgedekt met een papiertje ;)


De artikelen kan je bestellen bij www.hobbyvision.nl
     

Geen opmerkingen: