Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 22 oktober 2021

Woodland, een elementen kaartje met Mintay

 Hallo allemaal,

Ik vind het nieuwe Mintay papier echt geweldig!
Ook in het paperpad Woodland zit een mooie krans van bladeren en bloemen.


Die krans heb ik uitgeknipt en verhoogd op een ander velletje uit het paperpad geplakt.
Hierop was ook een hangend lampje gedrukt, en ik bedacht dat ik daar een echt lampje achter ging maken. In 2018 hebben we dit al eens live laten zien hoe je dit kon doen. Ik zal de link straks onder dit bericht plaatsen.


Op de krans heb ik diverse plaatjes geplakt uit het zakje met elementjes. Dit zijn voor gestanste plaatjes, dus je hoeft niet zelf te knippen. Deze plaatjes heb ik in de hoekje linksboven en rechts onder
op de krans geplakt. Het hertje heb ik achter de krans geplakt maar een beetje schuin zodat het hoofd naar voren komt. Daarna nog lekker wat gespetterd met de witte Posca pen en het geheel op een kraft kaart geplakt. Door nu op de witte bloem te duwen gaat het lampje branden.

En wil je nog eens zien hoe je z`n kaart kan maken, dan kan je hier die live terug kijken:




    
   

1 opmerking: