Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 9 oktober 2021

Feest fruit!

 Hallo allemaal,


Schudkaarten heb ik nog niet veel gemaakt, maar langzaamaan krijg ik er handigheid mee. Ik ga er zeker nog meer maken, want o wat zijn al die leuke mini schudmaterialen toch leuk...  De nieuwe jar van Marianne Design is ook een van mijn favorieten, waarmee ik vandaag vrolijk feest fruit laat zien. Op de jar heb ik met dubbelzijdig tape een etiket geplakt net als op een echte jampot. Het schudmateriaal van Dress my craft past perfect bij het vrolijk gekleurde papier van Marianne Design. Een strik met label maken de kaart af: een strak, eenvoudig kaartje dit keer.


De gebruikte materialen staan hieronder: klik je op het plaatje, kom je direct bij de producten in de webshop. Graag tot de volgende kaart!


Hobbygroet,
Lisanne


1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk! Ik ben ook fan van deze mal. Groetjes Betha