Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 15 oktober 2021

Home made, Apple Season

 Hallo allemaal,

Apple Season, dat is ook een van de nieuwe Mintay papers.
Hiermee heb ik deze kaart gemaakt.
Ik heb gebruik gemaakt van het kleine paperpad en de losse plaatjes.
Maar die plaatjes zitten ook in een knipvel, wat tijdens het typen van dit bericht, zijn de losse plaatjes
alweer uitverkocht. Tja, hoe kan het ook anders, ze zijn zo leuk!


Uit het paperpad heb ik een pagina gekozen waar een krans op zit. Deze heb ik uitgeknipt en de raampjes heb ik er ook uitgesneden. Hier heb ik mica achter geplakt zodat ik er een schudkaart van kon maken. Dit deel heb ik opgeplakt op het vel met de blokjes. Daar tussen zit dus wat schudmateriaal.


Hier zie je de raampjes met het schudmateriaal.


Verder heb ik het voorzien van diverse plaatjes en als laatste nog wat gespetterd met een witte posca pen. Het geheel heb ik op een witte mat kaart geplakt en daarna op een rode.



En dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:
       

Geen opmerkingen: