Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 24 november 2021

Always take care of yourself first

   Hallo Allemaal,


Vandaag een hele simpele kaart met een super verassend resultaat moet ik zeggen. Ik heb een gave mandala stempel van Nellie Snellen en de nieuwe embossing poeder met glitters erin van Wow gebruikt.


Ik heb de stempel midden op een kaart gestempeld met Versamark ink en de glitter embossing poeder gebruikt. De link hiervoor staat onderaan dit blog.


Hier kan je de prachtige glitters zien die in deze embossing poeder zitten. Op advies van Alice Brinks eerst van de onderkant verhitten om te voorkomen dat de glitters weg geblazen worden.

Om ook gelijk de nieuwe Distress kleur te proberen heb ik de hele kaart geblend met Villainous Potion. Een beetje spetteren met water om wat effect in de ondergrond te krijgen.


Ik heb een paar stripjes geknipt en daar een tekstje op geplakt. De kaart gemat op goud. 

Ik wens jullie een fijne dag, Groet Mirjam Vree


Als je op onderstaande plaatjes klikt kom je rechtstreeks bij dat artikel op de website van Hobby Vision