Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 5 november 2021

Bakmuizen

 Hallo allemaal,


Kaarten maken vind ik een heerlijk ontspannen hobby om te doen, maar in de keuken staan en cupcakes of taarten bakken en versieren vind ik ook een feestje om te doen. Toen de keukenspulletjes van de muizen uitkwamen, kwam het idee voor deze kaart al snel. Ik heb de muisjes eerst gemaakt en vervolgens de ronde stans erop gelegd en door de stansmachine gehaald: zo passen de muizen perfect op de rondjes. Zien jullie de versierde cupcake? De muizen hadden slagroom over en spoten daar 'van harte' mee.


Detail spuitzak: de spuitzak heb ik uit vellum gestanst en uit wit sneeuwpapier heb ik 'slagroom' gemaakt. Ik heb daaruit de spuitzak nog een keer gestanst en bovenaan een gedeelte eraf geknipt met een golflijntje. Het glitterpapier achter vellum plakken lukte niet zo goed, dus heb ik het glitter op het vellum geplakt. 


Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven en zie jullie graag terug bij een volgende kaart.

Hobbygroet,

Lisanne

Hieronder staan afbeeldingen van de gebruikte materialen: klik je erop, kom je direct bij het product in de webshop. Veel shopplezier!